Telekom : EROAREA 4 “VA RUGĂM SĂ APELAŢI LA SERVICIUL CLIENŢI PENTRU A VĂ ABONA LA ACEST CANAL (4)”

Telekom : EROAREA 4 “VA RUGĂM SĂ APELAŢI LA SERVICIUL CLIENŢI PENTRU A VĂ ABONA LA ACEST CANAL (4)”

Cum procedez dacă se afişează mesajul: EROARE 4 Va rugăm să apelaţi la serviciul clienţi pentru a vă abona la acest canal (4)?

Te rugăm să te asiguri ca eşti pe un canal la care eşti abonat. Este posibil ca decodorul tău să fi fost suspendat temporar pentru neplata facturii sau decodorul a fost nealimentat cu energie electrică pe o perioadă mai lungă de timp.

Trimite gratuit un SMS la 0766121234 de pe un numar de telefon Telekom Romania cu urmatorul text:

Exemplu:000002337535 Eroare TV

Seria cardului ce asigură funcţionarea Telekom TV Satelit se află inscripţionată pe cardul aflat în interiorul receiverului tău. Această serie este scrisă în formatul: 000000xxxxxx.

Dupa trimitere vei primi un mesaj de confirmare si va trebui sa verifici imaginea pe canalul TVR1

Pentru a evita dezactivarea temporară a cardului, te rugăm să menţii tot timpul decodorul conectat la priza de curent şi la antenă.

articol preluat de pe www.telekom.ro

Comentarii

Comentarii

Distribuie